20.1.07

NEDENİNİ BUL, KİLOLARDAN KURTUL

Aynaya baktığımızda kendimizi muhteşem hissettiğimiz anlar, yaşamın içinde kaç gün yapar diye düşündünüz mü hiç? Genellikle kendimizden memnun olmayız ve bunun temeli fazla kilolarımıza dayanır.

Sürekli olarak yediklerimizin kalorisini hesaplarız, diyetlerle yaşarız, spor yapmaya çabalarız, yediklerimizi kusarız…bir sürü yol dener, birkaç kilo verir ama kısa zamanda yeniden onlara kavuşuruz.

Gerçekten de su içse bile yarayan insanlar vardır hayatta. Hatta nefes alırken kilo alanlar bile vardır.
Bunun temel sebebi, bilinçaltımızın şişmanlığa odaklanmış olmasıdır. Biz istemesek bile içimizdeki “BEN” şişman olmayı seçmiştir bir nedenle. Bu nedeni bulup, onunla tanıştığımızda çözüm yoluna girmişiz demektir.

Reiki eğitimleri ve terapileri sırasında, özellikle kadınların, en çok kilo sorunundan kurtulmak istemeleriyle karşılaşınca araştırdım, buldum, eğitim aldım ve artık benim, Holistic Weight Loss Facilitator sertifikam var.

İdeal kiloya ulaşmakta başarısız olan, zorlanan ve ulaşıp da o noktada kalamayan danışanlarıma uyguladığım bir terapi bu.

Bilinçaltının neden kilolu olmayı seçtiğine ilişkin yazılı bir araştırma çalışması ve ardından 20dk süren bir enerji transferiyle, var olan blokajları çözüp sorunları temizliyoruz..

Güzel olan yanı, bunu bir arada yapabileceğimiz gibi, uzaktan da yapabiliyor olmamız.. Böylece kimseye ne yaptığınızı söylemek, günlerce bir merkeze gidip gelmek, aç durmak, spor yapmak…zorunda değilsiniz. Ben, siz ve bilinçaltınız paylaşacağız bu sırrı. Diğerleri sizin yeni formunuza tanıklık edecekler sadece..

2 yorum:

limoncicegi dedi ki...

Peki hangi soruları soracagiz, ve cvaplari nasil degerlendirecegiz ?

Adsız dedi ki...

Sevgili limonçiçeği, bu birlikte yapacağımız bir uygulama. Soruları ben gönderiyorum, cevapları birlikte değerlendiriyoruz. Bu çalışmanın fiyatı 50YTL. Detaylar için benim2410@hotmail.com adresinden bana ulaşabilirsin. Sevgiler