23.1.07

MUCİZE YARATAN CÜMLELER

Sayısız kitapta, meşhur Ne Biliyoruz Ki filminde, ve bir sürü röportajda, bu işin ustası kişiler, beynin yapısı itibariyle, anıların ve hayallerin arasındaki farkı anlayamadığını görüyoruz. Yani çok aşık olduğunuz bir dönemi düşündüğünüzde, ya da aşık olma hayali kurduğunuzda, beynin aynı hücreleri aynı tepkileri veriyor. Ve biliyoruz ki, inandığımız şey bizim gerçeğimiz oluyor.

İlk yapmanız gereken şu: yaşamınızda düzeltmek istediğiniz şeylerin birer listesini yapın. Sonra bulduklarınızı önem sırasına göre derecelendirin. Bir tek hedef üzerinde çalışıp, onu tamamladıktan sonra diğerine geçmek her zaman için daha verimli sonuçlar getiriyor çünkü… Hedefinizi belirledikten sonra, kendi cümlelerinizi kurun, bunları okumak mı istiyorsunuz, dinlemek mi, buna karar verin. Yapabiliyorsanız ikisini de yapın. Hatta küçük notlar halinde ceplerinizde de gezdirin ve fırsat buldukça tekrarlayın. Olumlama cümlelerinin tekrarlanma sıklığı, gerçekleşmesini de yakınlaştıracaktır, bunu unutmayın.

Yeni bir aşk mı istiyorsunuz;?
Ben sevilen ve neşeli bir insanım.
Sevmeyi ve sevilmeyi hak ediyorum.
Sevgiyi özgürce ifade ediyorum.
Sevgi ve mutluluk verici ilişkileri hayatıma çekiyorum.
Tam da istediğim gibi bir sevgili, şimdi hayatımda.

İstediğiniz maddi bolluk ve bereket mi yoksa?
Hayatıma düzenli ve bol para akışı var.
Karşıma sürekli altın değerinde fırsatlar çıkıyor.
Bolluk ve bereket içinde yaşıyorum.
Evrenin bana sunduğu imkanları şükranla kabul ediyorum.
Şu anda yaşadığım parasal bolluğun tadını çıkartıyorum.

Sanatsal yeteneklerinizi açığa çıkarmak istiyor olabilir misiniz peki?
Yaratıcılığımı kolaylıkla ifade ediyorum.
Yaratıcılığıma güveniyorum.
Yaratıcı enerji ile doluyum.
Özgürce yaratıyorum.
İçimdeki ışık, yarattıklarımla etrafa saçılıyor.

Bu verdiğim örneklerde göreceğiniz gibi, mümkün olduğunca kısa cümlelerle, kendi cümlelerinizi kurabilirsiniz. Önemli olan sıklıkla tekrarlamanız ve tüm cümlelerin şimdiki zamanı yada geniş zamanı işaret ediyor olması. Geçmişe dair cümleler kurmak işimize yaramayacaktır.

Çok basit öyle değil mi!

Dileklerinizin, hakkınızda hayırlı olmasını ve çabucak gerçekleşmesini diliyorum ben de..

Sevgilerimle!

Milliyet blog

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Hello my friend! I wish to say that this post is awesome, great written and come with almost all vital
infos. I would like to peer extra posts like this .

http://www.winetelligence.co.za/gallery.php?level=picture&id=46

My weblog :: 5gtp review