7.11.07

UZAKTAN EĞİTİM-MİLLİYET

Dikkatimizi verebildiğimiz her yere ve her düşünceye enerji göndermemiz mümkündür. Reiki de, enerjileri kullanarak uyguladığımız bir şifa yöntemi olduğundan, birebir eğitimle olduğu gibi uzaktan eğitimle de öğrenilebilir. Tüm dünyada bunun uygulaması yapılmaktadır.

Birebir eğitimde, bilgileri eğitmen anlatırken; uzaktan eğitimde, ders notlarını sizin okumanız gerekmektedir. Uyumlama yine uzaktan yapılır ve bunun için eğitmenle öğrenci arasında bir randevulaşma olur. Ders notları ve sertifika da, talebe göre, e-mail yada posta vasıtasıyla ulaştırılır.

İki eğitim arasında etki anlamında bir farklılık yoktur. Uzaktan eğitimle, bir şifacı olmak için gereken zamandan ve paradan tasarruf etmeniz söz konusudur.

Yurtdışında uzaktan eğitim veren çok önemli okullar, enstitüler ve kuruluşlar vardır ve bir çoğu sadece uzaktan eğitim vermektedir.

Reiki sistemlerinin ilk basamağı, Usui Reiki 1. Aşama eğitimidir. Kişi bu eğitim ve uyulmama sonucunda; kendisine, yanındakine, bitki ve hayvanlarına, yiyeceklerine, giysilerine.. kısacası dokunabildiklerine şifa aktarabilecek duruma gelir.

Milliyet İnternet'ten okumak isteyenler

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Dost Dediğin sevdimi yürekten sever Sermayesi sevgidir,dostluğa sarfeder. Böyle güzel dostluklar dünyaya değer. :)